Friday, March 14, 2008

Új BJ-dimenzió

Az egygolyós BJ-nek a végére értem legutóbb, (az ajánlás ugye úgy szólt, hogy 1-3 kör, 5-8 ismétléssel), így felmerült a kérdés, hogy what next?
Alternatívák:
- tovább növelni az ismétlésszámot, mittudomén 10/10-ig
- meghagyni a repszámot és hozzátenni még egy 4. kört
- áttérni a 16-osra
Az utolsó azért zizis, mert hát a nyomás még necces, max 3-4 ismétlés vállalható be (swing meg guggolás szerintem annyira nem vészes, ha megy két 12-essel, csak megy egy 16-ossal is).
Aztán hivatalos forrásból nem hivatalos felhatalmazást kaptam arra, hogy ami már nem menne ki, azt megtoljam egy kis láblökéssel. (De ez csak rám vonatkozik, ha te is akarsz ilyen engedélyt, kérjél magadnak! :D)

A kérdés tehát megoldódott, ezért ma:
BJ #1, 3 kör, @16kg

40 Swing
5/5 Clean and Press
40 Swing
5/5 Clean and Front Squat
40 Swing
5/5 Get-up
40 Swing
5/5 Snatch
40 Swing

Be is tartott egy órába, főleg mert a nyomások meg a TGU előtt törvénytelenül sokat pihentem :) De így a TGU, bár fárasztó volt, de messze nem olyan kimeresztő, mint januárban a 12-essel, amikor kezdtem ezt az egészet. A nyomásoknál meg első körben kiment az 5/5 rendesen (=láblökés nélkül), a másodikban ballal ötből 3, jobbal 4, az utolsóban ballal 2, jobbal 3.
Azt hiszem, a holnapi nyomós nap csupa móka és kacagás lesz... (az első lépés a pufirizs felé...? :D)

6 comments:

  1. Szegény Dani,már megint megkapta..:)
    Borbiró Robi

    ReplyDelete
  2. Értem én a viccet, csak nem szeretem:)
    Dani

    ReplyDelete
  3. Egyébként mindenkinek, aki még nem BJ-zett, jelzem, hogy egy 16-sal is rohadt jó móka megcsinálni.Az a nagy harci helyzet, hogy azon gondolkozom Jennyt kérem meg, hogy csinálja meg helyettem az RKC-teszteket:)
    Dani

    ReplyDelete
  4. Eheh ;)
    Danikám... van az a pénz... :D

    (Bár én a helyedben nem biztos, hogy mernék hagyatkozni arra, hogy 8 hét alatt hipphopp megtanulom zsinórban snatch-elni Tivadart, a see-sawról nem is beszélve :D)

    ReplyDelete
  5. Mint mondtad, talán van az a pénz:)
    Dani

    ReplyDelete
  6. Jaja, az van, csak a garancia ingatag ;)

    ReplyDelete