Sunday, February 24, 2008

Létrák

Belém bújt az ördög, hogy megpróbáljam... és voilà:

Klasszikus C&P létra 5*(1,2,3) @16kg

Amikor utoljára 16-ost vettem a kezembe pár hónapja, még úgy állt a dolog, hogy ki tudtam szenvedni egyet jobb kézzel, és ha jó napom volt épp, akkor ballal is, ha meg nem, akkor pech.
Ahhoz képest magam is meglepődtem.
Na jó, azt nem mondanám, hogy a könnyed stabilitás mintaképe voltam, de végülis ment, tűrhető formával :)
Pihenő ahogy éreztem, nem hajszoltam a dolgot.
Minden létra után 10 pistol (egyesével váltogatva, de pihenés nélkül), és az első, harmadik, ötödik létra után 5 alsófogásos húzódzkodás, ill. a második és a negyedik után 60sec flexed-arm-hang (a húzódzkodás felső pozíciójában kell magunkat megtartani, áll a rúd fölött - ez pl. az US Marines erőnléti tesztjében van a nőknek a húzódzkodás helyett: minimum-követelmény 15sec, max. pont 70sec.) Még sose próbáltam, mit mondjak, elég érdekes... :)

7 comments:

  1. Ez tök jó, akár hányszor olvasom a blogodat, mindig tanulok tőled valami újdonságot :-)
    Szép volt a létra, gratulálok, gyorsan fejlődsz nyomásban!

    ReplyDelete
  2. Szia!

    Szerintem is OK! Végre valamit értek is az edzésedből aminek külön örülök. Na majd a második negyedévben ráfekszem az állóképességre és megvilágosodom.:)

    Stoczi

    ReplyDelete
  3. Köszi :)
    Nálam, úgy látszik, tényleg csak az segít, amit Kenneth Jay szokott mondani, hogy a nagyobb golyóra váltást a nyomásoknál komoly volumen-munkával (100+/kar) kell megalapozni. Hát, erre is jó a BJ#2... :)

    ReplyDelete
  4. Szia Jenny,

    Ma este probalok emailt kuldeni. Ahol vagy az emailem nem mukodik, csak netem van...Bocs.
    Peter

    ReplyDelete
  5. Péter,
    én várom rendületlenül... :)

    ReplyDelete
  6. De kemény!!!Ezt a hang-et én is kipróbálom, biztos tök jó móka:)

    ReplyDelete
  7. A remegés beálltától kimondottan poénos :D

    ReplyDelete