Wednesday, February 13, 2008

Állóképesedek

De komolyba'! :D

8/8 C&P
20 kétkezes swing
8/8 C&P
8/8 C&FSQ
8/8 C&P
5/5 TGU
8/8 C&P
8/8 snatch
8/8 C&P

3 kör, @12kg, a gyakorlatok között annyi szünet, amennyit szükségesnek éreztem.

"...A vége felé a bal karom a 7-8. ismétlést már kezdte nehezményezni." - Ilyet mondtam legutóbb (2 kör volt akkor). Ahhoz képest minden további nélkül megcsináltam ma a 3 kört :) Az karonként 120 nyomás, heh! Szerintem ennyit még sose csináltam :) Méghozzá 45 perc alatt, azaz alig valamivel pihentem magamtól többet, mint tegnap, amikor limitáltam a szüneteket fél percre (ma csak 20 swinget csináltam, ill. 5/5 TGU-t, annyival végülis, az körönként másfél perc plusz-pihenő).
Holnap a guggolás is 3 kör lesz, ugyanilyen rendszerben. Ha így fog menni az is, el fogom bízni magam minimum egy félórára ;)

No comments:

Post a Comment