Friday, February 29, 2008

Kuvik

Hát, BJ csak holnaptól.
Kissé felborította a menetrendet a fiam által importált hányós-hasmenős vírus, amit ugyan el nem kaptam (eddig), de az éjszakai itatgatásnak/riasztásoknak köszönhetően meglehetős kialvatlanságban szenvedtem ma egész nap. Ezáltal nagy terjedelmű, pihenő-limitált, ráadásul kétgolyós ballisztikus edzéshez mondhatni kevésnek éreztem magam.
Inkább beléptem egy kicsit a terembe este, amikor lejárt a házőrző műszakom:

3*40 swing @16kg (kettlebell - Dani, banyek, hát nem felpiszkáltál? Csak bevittem :D)
2*10/10 snatch @16kg
3/3 TGU+windmill @16kg
5*5 DL @60kg (3*sumo és 2*conventional, párhuzamos fogás)
5,3,3,3,3 húzódzkodás, a sorozatok közt néhány pistol
2 4-es(!) és 3 3-as C&P létra @16kg
2*10 barbell rollout @60kg
3/3 side plank (oldalsó hídtartás?) lábemeléssel, kettlebellen
3*40 swing @16kg

Aztán ennyi elég is volt mára. A srác már jól van, úgyhogy alváspótlás következik (remélem), min. 8hrs on :)

9 comments:

  1. Mondtam én, hogy nem az igazi:) És most bent lakik?

    ReplyDelete
  2. Egyelőre igen, aztán majd meglátom. De kétlem, hogy a közeljövőben ellenállhatatlan kényszert (nodepláne képességet) éreznék két 16-ossal történő edzésre :D

    ReplyDelete
  3. Szia Gabi!
    Ha meggyógyultál,küldenél nekem Brett Jones edzéstervet?
    Előre is köszi!
    Borbiró Róbert,borbiror@freemail.hu
    Ui:Ha segitesz ,nem kell futnod..:)

    ReplyDelete
  4. Robi,
    a januári HardStyle-ban van benne, 6. oldal.
    http://www.dragondoor.com/pdf/hard-style.pdf
    Bazi nagy file (80 oldal), ne lepődj meg, ha lassan tölti be.

    ReplyDelete
  5. Köszönöm szépen!
    Borbiró Robi

    ReplyDelete
  6. Gabi,
    arra a számra gondolsz ,amibe Péter is irt cikket,amelyiknek az elején John Saxon van?
    Borbiró Robi

    ReplyDelete
  7. Megvan!letöltve.
    Hogyan illeszted be az ETK programot -e mellé?
    Visszaolvastam a blogod,de igy "rövidebb"...;)
    Borbiró Robi

    ReplyDelete
  8. Akkor röviden válaszolok :)

    Sehogy.

    Az ETK egy önálló program, ahhoz nem érdemes semmit hozzátenni, ill. azt sem érdemes hozzátenni semmihez.
    A BJ más tészta, azt ki lehet egészíteni, sőt ki is kell, ha a snatch-számod még nincs meg. Erről a Dani blogján írtam részletesebben: http://train.blog.hu/2008/02/29/tegnap_megint#comments - ott van link a snatch-teszt-felkészítőhöz is.

    ReplyDelete