Sunday, February 17, 2008

Hiába is reménykedtek :p

Nem nyírt ki a BJ :) Csak kihelyezetten gályáztam, úgyhogy nem nagyon voltam két és fél napig se net- se golyóközelben.
Tartottam viszont péntek délután a kedvenc rászorulómnak némi kettlebell-ízelítőt meg Super-Joints-kupálást, szóval teljesen azért nem tunyultam el :)
Jövő hét végén megint ugyanez lesz, ezért tettem át mostanában a BJ 3 napját ideiglenesen kedd-szerda-csütörtökre.

Ma pedig:

3 snatch ballal - 3 DARC swing - 3 snatch jobbal - 3 DARC swing - 3 snatch ballal, stb. ... - 3 jobbos snatch a vége.

10 kör, 2min on, 1min off

Körönként 12*3 snatch és 11*3 swing fért bele, összesen tehát 30 perc, 360 snatch és 330 swing, @12kg.

Elsőre igencsak meglepett, hogy jóval gyorsabb a snatch mint a swing, aztán rájöttem, hogy valószínűleg nem a snatch gyorsult fel, hanem a kézcserebere lassítja a swinget :D

2 comments:

  1. Huhh, megnyugodtam, akkor nem gyűrt magaalá Tivadar :-). Hát igen a munka kötelez, a muszály meg nagy úr!

    ReplyDelete
  2. Azért rezignációra nincs okom: amit saját indíttatásból vállal az ember, azt nem érzi nyűgnek :)

    ReplyDelete