Wednesday, January 16, 2008

Mutáns-e vagy? :)

Én az.
De a kocsonyalábú fajtából, banyek... :D

Brutal Minimalist Fitness.

A lényege, hogy csinálj 3-5 sorozat TGU-t, karonként 3-5 ismétléssel, a sorozatok között kb. egyperces pihenőkkel.

Ha ezzel megvagy:

50 swing - 10 hindu guggolás
40 swing - 20 hindu guggolás
30 swing - 30 hindu guggolás
20 swing - 40 hindu guggolás
10 swing - 50 hindu guggolás

ÉS: időre!
12 perc alatt kell meglennie, hogy mutánsnak tekinthesd magad.

Sajnos én kénytelen voltam közben áttérni a normál ass-to-grass hátraguggolásra, a bal térdem ugyanis hangos recsegéssel, majd szemrehányó nyilallásokkal fejezte ki rosszallását. Valamennyit biztos levon ez így a dolog értékéből, de így is kimeresztett - fújtattam mint a gőzmozdony, és tartottam tőle, hogy elereszt a lábam :D

Tehát ma BMF (kb 30 perc):

5*5/5 TGU @12kg
lengetős-guggolós oda-vissza-létra Tivadarral (24kg)

11:45 a verendő! :)

Ez így félreérthetőnek tűnik, tehát tisztázzuk: a 12 perc meg az időmérés csak a swinges-guggolós bulira vonatkozik.
TGU-t úgy viszonylag sosem érdemes időre csinálni (mármint hogy minél gyorsabban), hiszen annak épp a folyamatos feszítés alatt eltöltött idő a lényege.

Ja igen, a dolog apropója az volt, hogy tegnap sikerült kivágnom a hüvelykujjamból egy lencsényi-félbabszemnyi darabot, tehát olyan valamit kerestem, ahol nem nagyon kell forgatni a golyót.

8 comments:

  1. Ez tetszik :-). Hétfőre alaposan begyakorlom a swinget és a TGU-t, úgyhogy ki is próbálom. Sajna Tivadar híján be kell érnem a 16 kg-ossal, na de sebaj mire megerősödöm lesz pénzem is egy Tivadarra. Gyerekek, nem kellene nevet adni a többi golyónak is? Még a végén megsértődnek ;-)

    ReplyDelete
  2. Ezt én is kipróbálom. Én eddig csak egy tesztre bukkantam nemtudom ti honnét szeditek de rajta vagyok.
    Ha jó lesz mondok eredményt. :)

    ReplyDelete
  3. Jenny,
    Muszály 1 percet pihenni a TGU sorozatok között?Csak mert 12-sel nem hiszem, hogy ki lennék 5/5 után.
    Dani

    ReplyDelete
  4. Dani,
    a súly nincs kikötve, szó sincs arról, hogy neked is a 12-essel kell. Tivadarral, vagy amivel amúgy a tgu-t szoktad. Meg a swinget is amelyikkel szoktad/akarod.

    ReplyDelete
  5. Jenny,
    Szó sincs róla, hogy azzal csinálom, amivel akarom.Volt egy felhívásod keringőre, miszerint van egy megdöntendő időnk:)
    Dani

    ReplyDelete
  6. Daniiiiiii

    A tgu nem időre van.
    Csak a swinges-guggolós.

    Ennyire érthetetlenül írok? :D

    ReplyDelete
  7. Na, átírtam, tényleg kétértelmű volt.

    De ne stresszelj ezen, ha a 16-ossal keringőzöl, attól még ugyanúgy van egy verendő időnk :)

    ReplyDelete
  8. Nekem is tetszik, valamelyik változatos napra berakom a közeljövőben, és majd jól megírom az eredményt.

    Stoczi

    ReplyDelete