Thursday, January 10, 2008

Már jól kezdődik... :-/

A tegnapi snatchelés elég csúfos véget ért.

VO2Max, a terv 15:15-ös rendszerben 40 kör lett volna, 9 ismétléssel. Mint jó közepes terhelés, most hogy pár napot kihagytam a hülye letépett bőrkeményedések miatt. Előtte az 50 kör is simán ment, sőt, úgy éreztem, ment volna több is.
Ehhez képest 20 körül (!!!) elkezdett fordulni egyet-egyet a gyomrom, meg valami furcsa szédülés is jött rám, amikor letettem a golyót.
Úgyhogy abbahagytam, pihentem vagy 10 percet.
Aztán gondoltam, azért egy kis swinget csinálok még, mert ez így túró.
2*10-ig jutottam, de mindkettő után visszajött a szédülés meg a hányinger.
Hagytam az egészet a fenébe. Rendesen ijesztő volt: még sosem tapasztaltam ilyet, SSST közben-után sem.

Na de majd ma, hátha.

No comments:

Post a Comment