Thursday, January 31, 2008

Méltánytalanul mellőzve

A tegnapi see-saw-excess, mit mondjak, eléggé helybenhagyott :D, úgyhogy ma valahogy hallani sem akartam nyomásról, meg semmi komoly erőfeszítésről sem, azon gondolkoztam, inkább csinálok magamnak egy kis lájtosabb ballisztikus napot, néhány tracy-style kombinációt, vagy ilyes.
És akkor felrémlett a high pull (="ütős" swing, azt hiszem).
A high pull a snatch egy előkészítő gyakorlata. És mivel én viszonylag hamar és könnyen tanultam meg a snatch-et, akkoriban sem nagyon csinálgattam, azóta meg (hacsak valami workshopon nem,) úgy kb. sose.
Pedig, mint rájöttem, nagy kár, mert önmagáért is egy teljes értékű ballisztikus gyakorlat. Sőt, én a magam részéről sokkal megerőltetőbbnek éreztem, mint a snatch-et. Szóval jó ötlet volt előásni, még ha így annyira azért nem is lett lájtos a mai penzum:

10 kör, 2min on, 1min off, @12kg

80 kétkezes swing
40/40 egykezes swing
1 swing + 1 high pull (1 perc ballal, 1 perc jobbal, nem számoltam)
1 swing + 1 snatch (u.a)
1 high pull + 1 snatch (u.a.)
1 swing + 1 high pull + 1 snatch - kézcsere (2 perc váltogatva)
1 high pull + 1 snatch (1 perc ballal, 1 perc jobbal)
1 swing + 1 snatch (u.a)
1 swing + 1 high pull (u.a.)
20/20/20/20 egykezes swing

Összesen kb. 750 ismétlés.

A vége felé már kezdtem igencsak azon gondolkodni, hogy jobb ötlet lett volna a pihenőnap (vagy legalább egy 1min-on-1min-off-rendszer), de majd ha nem leszek a tarkómon át a fejem közepéig izomlázas, újra kipróbálom, lehet, hogy még élvezni is fogom :)

No comments:

Post a Comment