Tuesday, January 15, 2008

Miért pont Tivadar?

A 'Tivadar' elnevezés úgymond spontán szülés volt a Danival való levelezésünk során, remélem, nem haragszik meg, ha közzéteszem.

Én:
"...A snatch amúgy egy rossz ribanc, ez mélységes meggyőződésem, nem győzöm hangsúlyozni :) Borzasztó sokáig kell neki udvarolni, kéreti magát mint valami menyasszony, te meg csak pedálozol és pedálozol, és amikor azt hiszed, hogy na, talán most ráéreztél és menni fog, akkor jól megszívat :D"

Dani:
"Elkezdtem osztani a meggyőződésed, miszerint a snatch egy qrva. És a 24 kilós is. A többiről nem beszélve :) Kicsit ismerkedtem vele és nehezen adja magát."

Én:
"...A 24-es meg egy sunyi, lomha, álszent fekete féreg, ami önálló életet él és láthatatlan csápokkal kapaszkodik alattomban a gravitációba. Fontolgatom, hogy bosszúból elnevezem Tivadarnak :D Már az első clean is "elsöprő" élmény volt, a szó szó szerinti értelmében. A TGU meg asszem valami más tér-idő-kontinuumba dobott át, legalábbis nagyon óráknak tűnt az a max 1 perc... Viszont most már tudok vele 10-eket lengetni (egykezest), ami egész jó, a szeptemberi 0-hoz képest legalábbis feltétlenül ;)"

Dani:
"A Tivadaron teljesen meghaltam :))) Egyből eszembe jutott, hogy ráfestem a sajátomra :) Vagy, hogy Kettle Béla."

Én:
"Apropó Tivadar: gyerekkoromból emlékszem Nemere István: A fantasztikus nagynéni című regényére, abban volt az Argentínából hazatelepült extravagáns 60éves kanárisárga cuccokban és malomkerékkalapban polgárpukkasztó vaskezű nagynéninek egy hihetetlenül szeszélyes, ősöreg, fekete füstöt okádó, időnként bakkecskeugrásokat produkáló, időnként meg teljesen beduzzogó makacs, oldsmobile jellegű fekete csotrogánya, azt hívták Tivadarnak :) Innen az ötlet :) De szívesen átengem, ha tetszik :) Bár, ha én festenék az enyémre valamit, az valószínűleg az lenne: "A tied!!" :DDD"

Az egyébként rendkívül magasröptű és mélyreszántó eszmecsere privát természeténél fogva kicsit szabadszájúbb a fogalmazás - elnézést attól, akit ez esetleg sért :)

3 comments:

  1. Köszönöm a kimerítő választ. Szerintem nincs benne semmi sértő, nagyon jópofa és inkább Tivadar legyen a barátom mint Szilvia ;-)

    ReplyDelete
  2. Ez marha jó. Végigröhögtem az egészet.

    ReplyDelete
  3. Tőlem is kérdezték, hogy ki az isten az a Tivadar...:) A csajom mikor meglátta az egyik blogbejegyzést, miszerint randim volt ma egy dögös feketével, teljesen kiakadt.Mondom, nyugi, csak Tivadar volt.Erre még jobban kiakadt, hogy ráadásul fiú:)

    Dani

    ReplyDelete