Sunday, January 20, 2008

Duplanyúl

Brett Jones #3, @2*12kg (kiv. TGU)

5 Dbl. Clean and Front Squat
20 Dbl. Swing
5 Dbl. Clean and Front Squat
5 Dbl. Clean and Press
5 Dbl. Clean and Front Squat
6/6 Get-up
5 Dbl. Clean and Front Squat
5 Dbl. Snatch
5 Dbl. Clean and Front Squat

2 kör, kb. 35 perc.
Eredetileg 3 kört terveztem (nem gondoltam vészesnek a 24kg-val guggolást, elvégre 5-öket a saját súlyommal is szoktam, igaz, nem 15* :D), de a 2. vége felé valami elkezdett jobb combtőben furcsán húzódni. Nem hirtelen fájdalom, de úgy gondoltam, jobb az óvatosság, teljesen szükségtelen keménykedni és esetleg hetekre taccsra vágni magam.
Gyanítom, az állással való kísérletezésnek köszönhetem. A normál guggolási állásszélességem ugyanis úgy néz ki, hogy saroknál kb. 35 centi a távolság, lábfej kb. 45°-ban kifelé fordítva. Na most a két fogantyú szélessége meg összesen nettóban is 40, ha érted mire gondolok... Szóval vagy a dupla clean problémás, vagy a guggolás, vagy mindig állást kell váltani. Próbáltam minden körnél ide-oda variálni, hogy hátha találok olyat, ahol 'még' elfér a clean és 'már' lemegy a guggolás rock bottom. Egyelőre nem sikerült tutit találni, de majd kísérletezek még.

8 comments:

  1. Én már nem is merek hozzászólni....26-án vihetem a táskád?:)))))
    Egyébként lehet én értek félre megint vmit, de 26-án edzeni is fogunk?Mert arról, hogy mit vigyünk nem sok szó esik.

    ReplyDelete
  2. :DDD Lüke :) Ezzel azt akarod mondani, hogy még golfkocsid sincs?? ;)

    26. ügyben, ha logikázunk:
    "Edzes / nem kotelezo, de ha barmely technikaval kapcsolatban kerdesed van, edzesterv kellene a felkeszuleshez, segitunk.". Továbbá benti helyszín van megadva, következésképp érdemes hozni benti ruhát, a mezítlábadat vagy a lapos cipőt, továbbá innivalót.

    ReplyDelete
  3. A golfkocsit én hozom ;-)
    Én is így tudom, ahogy a Gabi, vagyis ez főleg megbeszélés lesz, de ha gondod van lehet kérdezni meg gyakorolni. Én kérdezni fogok, de gyakorolni szerintem már nem lesz erőm a délelőtti ETK után :-). Amúgy ti melyik időpontra jöttök? Az első 14:00 a második 16:30. Nekem a 14:00 lesz a jó.

    ReplyDelete
  4. Petros,
    Fogalmam sincs melyik időpontra, mert még nem kaptam emailt.Te igen?Nekem azt hiszem mindegy, de ha Ti is, akkor én is a 14:00-re.

    ReplyDelete
  5. Nem még én sem kaptam mailt. Nekem a 14:00 jó csak mert ugye aznap még haza is kell keveredni. Ha neked mindegy akkor gyere te is kettőre és akkor találkozhatunk, na meg igérted, hogy viszed Gabi táskáját, nehogy már nekem kelljen a végén :-), főleg ha egy Beast-et fog benne rejtegetni ;-)

    ReplyDelete
  6. Most akkor végül sincs golfkocsi?? :o

    ReplyDelete
  7. Na, bejelentkeztem 14:00-ra :)

    ReplyDelete