Monday, November 03, 2008

Kemény combo

Reggel:
VO2Max, 15:15, 50 set 9-esével @12kg.

Már megint elfelejtettem a zokniszárat, ráadásul ragasztóm sem maradt, lévén az edzőtársam szanaszétbarmolt kézzel jelent meg a tetthelyen, mindazonáltal hallani se akart halasztásról - szóval ma semmi kézvédelem. Ami viszont nem hagyott hátra más választást, mint hogy tökéletes hardstyle formát produkáljak minden egyes ismétlésnél - és jobban ment, mint valaha, nemcsak hogy tökéletesen ép maradt a kezem, de a légszomjnak sem jártam közelében sem.

Esti csoport előtt:
clean - jerk - snatch-drop - snatch - lassú lehúzás tartóba - ez egy ismétlés.
@16kg
2min on (1min L, 1min R, 7-8 rep kezenként), 1min off
7 kör, 20min

Hát ez konkrétan kinyírta az alkarom. Most hogy utánagondolok, szerintem ez volt az első alkalom, hogy egyáltalán 2min:1min-es combo sorozatokat csináltam 16-ossal, az meg tuti, hogy 1min/kéz még sose volt. A közepe felé gondolkoztam is rajta, hogy inkább minden ismétlés után kezet kéne cserélni, de aztán felszívtam magam és kiküzdöttem. Azok a lassú negatívok, főleg a vége felé már, jobb emberré tettek, érzem :)

No comments:

Post a Comment