Wednesday, October 29, 2008

Hideg reggel

Kemény a "népem" - kezd már hideg lenni erőst, most hogy november közelg (roppant kellemetlenül válik ez nyilvánvalóvá, amikor kaparni kell a jeget a szélvédőről indulás előtt), mégis inkább kint akarnak edzeni. Amit abszolút meg is értek, én is szeretem ezt a helyet:






Viszont ha több órán át tanítok ott zsinórban, nekem is muszáj mozognom valamit, így hát tegnap úgy döntöttem, legalább a ballisztikát csinálom én is velük. I-go-you-go stílusban, mert az természetesen szabályozza a pihenőket, demonstrációs célokat is szolgál, ugyanakkor mégis tudom őket figyelni meg javítgatni, ha kell - és nekik is poén :)
A zokniszáramat viszont szerencsésen otthon hagytam, úgyhogy délre szét is vertem a kezem, ennélfogva aznapra ennyi is volt (kb., mivel ez mind nem volt tervezve, a szettek számára pontosan nem emlékszem):

10-12 kör egy- és kétkezes, normál és pörgetős swing @12, 16, 20kg
8-10 kör 10/10 snatch @16kg,
5 kör 5/5 snatch @20kg,
5-6 kör 5/5 clean @24kg
4-5 kör 20 Figure 8 To a Hold @16kg
? kör 12kg juggling

No comments:

Post a Comment