Friday, May 16, 2008

A helyzet és a tervek

Szerintem nem okozok túl nagy meglepetést, ha elárulom, hogy már hetekkel a kurzus előtt azzal volt tele a fejem. Minekutána elhanyagoltam és elhalogattam minden olyan dolgomat, ami nem azonnal kellett.
Most meg ugye a fejemre szakadt az egész. Nyugtalanító méretű szakdolgozat-halom az asztalomon, első vizsganap hétfő. Le kell adnom vasárnapig ill. hétfőig 6 irományt, a zöméhez még hozzá se kezdtem. Érdekes lesz. Egészséges adag fordítás, szerkesztés, tanulnivaló, saját (OKJ-s sportoktatói) vizsgák, előadás-előkészítés. Na meg háztartás meg három gyerek, bele se gondolj :) Minimum 3 hét lesz, mire egyáltalán utolérem magam. Végülis nem panaszkodok, én intéztem így és nem bánom, csak épp most meg kell fizetni az árát és ki kell szorítani valahogy mindent. Nem először és pláne nem utoljára :)
Nem tudom, mennyire tudok majd olyan rendszerességgel írni, a fórumokat meg a ti blogjaitokat olvasni-kommentálni, mint ahogy szeretném, de majd igyekszem azért lépést tartani.

És most a tervekről.

Az elmúlt pár napot lazára vettem, olykor meglengettem, olyan GTG-jelleggel, az új 32-esemet, csak úgy szórakozásból, nem is számoltam.
A következő három hétre nézve, egészen pontosan június 8-ig:
Nagy meglepetés!
Brett Jones felkészítő. Plusz legalább egy nagy súlyos és egy high rep snatch edzéssel hetente.
Tudom, hogy már halálba unjátok, de én nem :)
Két fő oka van:
1. Ez egy profi módon összeállított kész program, amit csak követnem kell, ez sok agyalási időt megspórol nekem.
2. Mivel az alapgyakorlatokat tartalmazza, kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy csiszoljam a technikámat, lépésről lépésre integráljam bele a kurzuson tanult finomságokat, részleteket, tippeket, mielőtt "belelépek a gázba".
Fókuszban a forma tökéletesítése lenne a használt súly nagyságától függetlenül, és az összvolumen sem számítana különösebben. Lehet, hogy nem fogom már együtt tartani a három napot és a GymBosst is szabadságolom.
Utána szerintem az erőfejlesztés felé mozdulok el, lévén a felkészülés főleg az állóképességről szólt, de majd meglátjuk.

No comments:

Post a Comment