Monday, May 12, 2008

Feladom

Több órán át gondolkoztam, hogy lehetne összefoglalni ezt a hétvégét. De rájöttem, képtelen vagyok rá.
Amikor tegnap ki kellett tölteni a kérdőívet, akkor is csak ültem felette és bambultam. Összefoglalni pár mondatban? Ezt mindet? Kiválasztani 5 szempontot? Abból a rengetegből? Aztán egyszer csak majdnem lejárt az idő, és nem emlékszem, hová írtam és milyen összefüggéstelen zagyvaságot és mit hagytam üresen, de aki elolvassa, tuti komplett idiótának fog tartani.
Túl vagyok telítve értelmileg és érzelmileg is. Ahogy a végén John Du Cane-nel beszéltük, az RKC kurzusnak vége, de az én RKC-vé válásom még csak most kezdődik, és több hétbe, hónapba vagy akár évbe fog telni, mire mindazt újra meg újra átgondolom, feldolgozom, rendszerezem, magamévá teszem és gyakorlatba ültetem, amit a kurzus nyújtott.
És itt most nem csak az anyagra meg a kézikönyvre gondolok. Igen, hatalmas mennyiségű információt kaptunk, alaposan, részletesen, anélkül, hogy egy percre is elveszítettük volna a fő alapelvek vörös fonalát, és mindig hangsúlyt kapott, hogyan függ össze és épül egymásra minden. Már önmagában ez is lenyűgöző.
De nekem a legnagyobb élmény az volt, hogy láthattam a Team Leaderemet, Dr. Chenget, a másik csapatét, Kenneth Jay-t, és persze Pavelt, munka közben. Ahogyan az emberekhez, helyzetekhez, problémákhoz viszonyultak. Hogy minden, amit és ahogyan csináltak, célt szolgált. És hogy emberileg mennyi energiát, erőfeszítést, türelmet és törődést invesztáltak mindannyiunkba egyenként (a 127.-be és a 134.-be és a 142.-be is ugyanúgy, már a harmadik ilyen kurzuson három hét alatt!!), és mennyire támogattak bennünket abban, hogy 'jobb emberré váljunk'. Rendesen meghatódtam.
Mára ennyi telik, de majd biztosan fogok még fejtegetni ezt-azt később.
Köszi mindenkinek a drukkolást és a támogatást!

P.S.
Szenteltessék meg Mark és Tracy Rif neve:

A kezem be van ugyan dagadva, főleg az ízületek környékén, de a bőr teljesen ép! Szerinted kísértett-e az új 32-esem...? ;)

9 comments:

  1. Szia.
    Gratulálok!
    Köszönöm a közös munkát a három nap alatt.
    Ritchy RKC :)

    ReplyDelete
  2. Ritchy,

    én is neked! Szerintem jó team voltunk ;)

    ReplyDelete
  3. Hi Gabi!
    Szeretnék gratulálni! Szép munka! ;) Well done! :)

    ReplyDelete
  4. Gratula a hétvégi teljesítményhez!
    Nagyon ügyesek voltatok!

    ReplyDelete
  5. Szia Gabi! Minden elismerésem és gratulálok a sikeres vizsgához!

    Várom a további célokat és az utat amin eléred, mert amit eddig csináltál az számomra tanulságos és példaértékű volt.

    Ja és csak azért sikerült mert végig szorítottam ;-)

    ReplyDelete
  6. Gabi,
    Köszönöm a sok anyáskodást:)
    Bencze Dani RKC

    ReplyDelete
  7. Köszi, Zsolt, Petros :)

    Bencze Dani RKC, ez most úgy hangzott, mintha reménykednél, hogy ennyivel megúsztad, fijam... ;)))

    ReplyDelete