Monday, January 28, 2008

Tribute to Tracy Rif

Már nagyon régen olvasom a blogját minden nap, és mindig is terveztem, hogy kipróbálom valamelyik kombinációját, de valahogy sosem került rá sor, mindig volt valami más terv, ETK, akármi. Ma viszont, ahogy a múlt heti bejegyzéseit olvastam (swing-C+SQ ill. swing-C+P kombinációk ill. különböző swing-létrák), valahogy ihletet kaptam.
Átvariáltam, kiegészítettem még ezzel-azzal, és gyártottam magamnak belőle egy létrát, ahol nem az ismétlésszám növekedett, meg nem is a súly, hanem a kombinációt alkotó gyakorlatok száma.

@12kg
20*(swing - C+P - kézcsere)
20*(swing - C+P - snatch - kézcsere)
20*(swing - C+P - C+SQ - snatch - kézcsere)
20*(swing - C+P - snatch - C+SQ - snatch - kézcsere)
20*(swing - C+P+SQ - snatch - C+SQ+P - snatch - kézcsere)

Egyperces szünetekkel. Ez az elején még hagyján is, a dolog akkor kezd érdekes lenni, amikor a munkasorozat eléri az 5-6 percet... :)

Aztán még

@2*12kg
5*(5 Dbl. C+SQ+PP+snatch drop), fél perc on, fél perc off

Hát, ez meg halálgyár :D

Gyakorlatilag a "thruster" néven ismert gyakorlat módosított változata. A thruster (esetemben dupla) clean-nel indul, aztán guggolás, és ahogy állsz fel belőle, azzal a lendülettel, egy folytonos mozdulattal ki is nyomod a fejed fölé. Aztán elvileg visszaereszted rack-be, majd újra clean, én viszont gyakorlatilag a nyomás felső pozíciójából előreejtettem, mint a snatch-nél, és onnan megint clean, és így tovább. Mit mondjak, kölcsönöz a dolognak némi plusz dinamikát... :D

Most csak kipróbálás-szinten ment a dolog, de szerintem ebből egy nagyon gyilkos valami lehet. Már az első körben is úgy vártam a csipogást, mint a Messiást :D Végülis, ha belegondolok, nagyobb munka, mint swingelni Tivadarral.
Na majd kiagyalok belőle valami saját brutál-minimál-nemzethalált ;)))

No comments:

Post a Comment