Saturday, January 12, 2008

Mumus-szelidítés

Hard-Style, Brett Jones, második nap.

Workout #2
5/5 Clean and Press
20 Swing
5/5 Clean and Press
5/5 Clean and Front Squat
5/5 Clean and Press
5/5 Get-up
5/5 Clean and Press
5/5 Snatch
5/5 Clean and Press

3 kör, a gyakorlatok között annyi pihenő, amennyit jónak láttam, a körök között egy konyhamenet-vízivásnyival több, így összesen pont egy óra lett. Kellemesen elfáradtam-megizzadtam, munkának éreztem, de nem zúzdának.

Okulva a tegnap talált információkból nem siettem. Igyekeztem végig csak az épp aktuális ismétlésre, a formára koncentrálni. Apróságokra is. Hogy puhán és a helyén landoljon minden egyes clean. Hogy beledőljek minden egyes snatch-be. Hogy full-feszítésbe pattanjon minden egyes swing. Hogy a TGU-nál már a golyó felvétele magam mellől is szabályos legyen. Hogy minden egyes nyomásnál "keresztbe is feszítsek" ((c) Péter), azaz a másik karomat is. Meg ilyes.

Jó volt.

A holnapi guggolós is jó lesz.

Csak fel kellett fognom, hogy ez nem MaxVO2, nem kell hajszolni. "Practice and proficiency".

No comments:

Post a Comment